OBCHODNÍ PODMÍNKY e-shopu GOOD DEAL

  1.    Všeobecná ustanovení
  2.    Základní informace
  3.    Prodávající - provozovatel serveru
  4.    Kupující - zákazník
  5.    Objednávka, kupní smlouva
  6.    Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku
  7.    Ceny zboží
  8.    Informace o zboží
  9.    Dopravní podmínky, poštovné, možnosti plateb za zboží, EET
  10.    Platba za zboží a expedici
  11.    Dodání zboží
  12.    Dodací lhůta
  13.    Zrušení objednávky ze strany zákazníka
  14.    Zrušení objednávky ze strany prodávajícího
  15.    Reklamační řád
  16.    Vrácení zboží
  17.    Ochrana osobních údajů
  18.    Závěrečná ustanovení

1. Všeobecná ustanovení

a) Kupující učiněním objednávky v GOOD DEAL akceptuje Obchodní podmínky pro dodávky zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné, pokud není ve smlouvě stanoveno výslovně jinak. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (GOOD DEAL) a jeho zákazníků (kupujících) a ve svém aktuálním znění tvoří obsah kupní smlouvy (o dodávce zboží), resp. je její nedílnou součástí.

b) Není-li mezi účastníky sjednána trvalá kupní smlouva v písemné formě, dodá prodávající zboží na základě potvrzené elektronické, telefonické nebo osobní objednávky a specifikace zákazníka.

c) Předmětem smlouvy jsou pouze položky výslovně uvedené v kupní smlouvě - objednávce (dále jen zboží). Váhy, rozměry, kapacita, ceny, výkony a ostatní údaje obsažené na WWW stránkách www.good-deal.cz, katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou nezávaznými údaji, pokud nebyly ve smlouvě výslovně uvedeny jako závazné. GOOD DEAL. (dále jen prodávající) se zavazuje, že bude svým odběratelům dodávat:

- zboží v souladu se specifikací nebo s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží

- vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území ČR

2. Základní informace

Cílem e-shopu GOOD DEAL je vždy maximální spokojenost zákazníka.

Pravidelně provádíme aktualizace výrobků a cen tak, abychom Vám vždy mohli nabídnout zboží s aktuálně nejlepším poměrem ceny a kvality. Za všech okolností se snažíme vyjít Vám vstříc!

3. Prodávající - provozovatel serveru


Ing. Navrátilová Jana

GOOD DEAL CZ

Náměstí Míru 19

538 03  Heřmanův Městec

Česká republika

 

IČO: 03060560

DIČ: CZ7560235573

Tel.: +420 725 32 36 32  

Mail: info@good-deal.cz

 

4. Kupující - zákazník

Zákazníkem našeho internetového obchodu www.good-deal.cz je kupující, který uskuteční závaznou objednávku z naší nabídky. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.

Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

5. Objednávka, kupní smlouva

Kupní smlouva vzniká na základě závazné objednávky, která je udělána osobně v prodejně GOOD DEAL, telefonicky nebo elektronicky, na jejímž základě je následně realizován prodej zboží. Objednávka se stává závaznou ve chvíli přijetí objednávky prodávajícím. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Závazná objednávka musí obsahovat tyto řádně vyplněné informace: jméno a adresu kupujícího, množství požadovaných kusů přesně specifikovaného zboží, požadovaný způsob platby, způsob dodání zboží, cenu za zboží a přepravu. Objednávka je pokládána za závaznou pro obě strany pokud nedojde k porušení podmínek smluvených v době objednání.

Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody s kupujícím, v těchto případech: zboží není skladem nebo se již nevyrábí či nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření Kupní smlouvy nedojde.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

6. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

7. Ceny zboží

Kupující dostane zboží za cenu platnou v okamžik objednání. Aktuální ceny jsou uvedeny na našich internetových stránkách. Ceny uvedené v tištěném ceníku jsou platné do vydání nového ceníku.

Velkoobchodní ceny zboží uvedené na e-shopu v sekci VELKOOBCHOD jsou orientační. 

Prodávající si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny peněžních kurzů, výraznému nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek u výrobců a ostatních dodavatelů zboží. Na některé druhy zboží může probíhat sleva, která je vždy časově omezena. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit slevu, pokud je dané zboží vyprodáno.

8. Informace o zboží

Popis a technické specifikace zboží, které jsou uvedené na našich internetových stránkách nebo tištěném katalogu vycházejí z informací výrobců a mohou se v průběhu času změnit.

Prodávající si vyhrazuje právo tyto informace v případě potřeby aktualizovat či změnit. Chyby v popisech a technických specifikacích jsou vyhrazeny. GOOD DEAL neručí za případné tiskové chyby.

Prodávající neodpovídá za vady zboží, na které kupujícího upozornil. Kupující tímto bere na vědomí, že předmětné zboží může být zbožím použitým a dlouhodobě skladovaným, jelikož se jedná o zboží ze starších vojenských zásob. Zboží, které není nově vyrobené, může mít vady, které výše uvedenému odpovídají, a proto je zboží prodáváno za sníženou cenu. Toto zboží může mít tyto nedostatky: nepevnost, poškození celistvosti, vady způsobené skladováním, opotřebení jednotlivých částí, odlišná barevnost, nesprávná konzistence, prošlé doby min. trvanlivosti, neúplnost souboru zboží apod., což kupující převzetím zboží akceptuje.

9. Dopravní podmínky, poštovné, možnosti platby, EET

Přehled možných způsobů doručení zásilek a jejich ceny pro Českou republiku

  • Přepravní služba DPD, balík do ruky, do 50 kg = *99 Kč
  • Řidič vás bude v den doručení zásilky telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilku vám standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny. V případě nezastižení vám zanechají oznámení a balík se pokusí doručit ještě jednou následující pracovní den.
  • Česká pošta, balík na poštu, do 10 kg = *150 Kč
  • Odesílatel si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí již následující pracovní den od odeslání. Avizování (SMS, e-mail) je součástí služby. Nemusíte být v určitý čas na určitém místě. V den podání po obdržení elektronického avíza si můžete změnit poštu, kde si chcete balík vyzvednout. Podmínky prodloužení uložení zásilky naleznete na stránkách ČP.
  • Vyzvednutí na prodejně (Heřmanův Městec) = 0 Kč
  • Při osobní vyzvednutí prosím vyčkejte, až vás budeme informovat telefonicky nebo e-mailem, že je zboží připraveno k vyzvednutí.
  • Příplatek k ceně doručení v závislosti na hmotnosti zboží (pouze u přepravy DPD):
  • hmotnost zboží od 50 - 100 kg = příplatek k ceně doručení 100 Kč
  • nadrozměrné balíky (s větší hmotností a výškou) budou kalkulovány a účtovány individuálně 
  • Přehled možných způsobů platby a jejich ceny:
  • Převodem z účtu = 0 Kč (při zvolení této platby vyčkejte na údaje k platbě, které obdržíte na vámi uvedený e-mail)
  • Platba na dobírku - tato platba nepodléhá evidenci EET, zboží je zasíláno prostřednictvím externího dopravce, který peníze od zákazníka následně převede na běžný účet e-shopu.
  • Možnosti plateb podléhajících EET

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

  • V hotovosti na prodejně = 0 Kč - ÚČTENKA BUDE VYSTAVENA V ELEKTRONICKÉ FORMĚ NA PRODEJNĚ PŘI PŘEVZETÍ A PLATBĚ ZBOŽÍ V HOTOVOSTI, ÚČTENKA BUDE ZASLÁNA ZÁKAZNÍKOVI NA E-MAIL UVEDENÝ V OBJEDNÁVCE. Akceptováním těchto obchodních podmínek zákazník souhlasí s vystavením účtenky v elektronické podobě při převzetí a platbě zboží v hotovosti na prodejně a zasláním účtenky na e-mail uvedený v objednávce.

  • Platební kartou "on-line" = 2 % z celkové částky (platební brána je určena pro zákazníky vlastnící platební karty VISA, MasterCard a Maestro) - na www.good-deal.cz tato platební metoda není v současné době aktivní.

10. Platba za zboží a expedici

Prodávající (GOOD DEAL) si vyhrazuje vlastnické právo ke zboží až do úplného zaplacení kupní ceny. Celková cena objednávky může být kupujícím uhrazena: hotově, bankovním převodem nebo platbou online.

Faktura vystavená na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím je současně daňovým dokladem. Převzetí zboží kupujícím je zásadně možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak.

V případě nedodržení jakékoliv platební lhůty je kupující povinen zaplatit prodávajícímu poplatky z prodlení z hodnoty včas nezaplacené částky ve výši 0,1 % za každý den prodlení.

11. Dodání zboží

Dodávky objednaného zboží budou dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího realizovány v co nejkratším možném termínu. Doba dodání, která je uváděna na internetových stránkách prodávajícího je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání. Není-li doba dodání zboží smluvena, je prodávající povinen bez vyzvání kupujícího dodat zboží ve lhůtě přiměřené s přihlédnutím k povaze zboží a k místu dodání.

Způsob dodání a místo odběru je stanoveno na základě objednávky. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím je vždy pojištěna a neobsahuje daňový doklad. Faktura - daňový doklad za objednané zboží Vám bude doručena v elektronické podobě na Váš e-mail v den doručení zásilky a je Vám k dispozici po Vašem přihlášení do e-shopu. V případě, že se tak nestane, popřípadě požadujete doručení faktury v papírové podobě, zažádejte si o fakturu neprodleně na e-mailu info@good-deal.cz.

Není-li prodávající povinen podle smlouvy dodat zboží v určitém místě, uskutečňuje se dodání zboží jeho předání prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího, jestliže smlouva stanoví odeslání zboží prodávajícím.

Rozvoz zboží zajišťuje smluvní dopravce prodávajícího. Cena za dopravu zboží se řídí dle aktuálního ceníku dopravce.

Pokud si nestihnete vyzvednout zásilku, zavolejte nám nebo napište na e-mail info@good-deal.cz. 

Než-li zásilku převezmete, zkontrolujte prosím její obal, zda-li není poškozen.
Podepsáním přepravního listu souhlasíte s převzetím zboží a stvrzujete, že dorazilo mechanicky nepoškozené.

V případě poškození zásilky tuto nepřebírejte a obraťte se na nás. Při zjištění vnitřního poškození obsahu zásilky je nutné vyplnit Zápis o škodě na public.dpd.cz/ocm nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. V případě reklamace doporučujeme nevyhazovat obal – je předmětem důkazního řízení.

Na pozdější reklamace tohoto charakteru nemůže být brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného. Při trvalém smluvním vztahu (je-li písemně uzavřena rámcová kupní smlouva) má kupující právo odstoupit od smlouvy, dojde-li po podpisu smlouvy k podstatné změně podmínek. Odešle-li objednávku po dni, v němž došlo ke změně podmínek, platí, že se změnou souhlasí. Odstoupení je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu, nevztahuje se však na zásilku již předanou dopravci. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží (včetně příp. expedičních a dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetové stránce www.good-deal.cz , nebude-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán. Účastníci se dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem.

12. Dodací lhůta

Dodací lhůta začíná běžet ode dne obdržení závazné objednávky za podmínky obdržení všech podkladů, které jsou nutné pro včasné vyřízení dodávky. V případě, že zboží je na skladě, zavazuje se prodávající je vyexpedovat nebo předat dopravci do 48 hodin (neplatí pro svátky a dny volna). Dodací lhůta bude přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže zpoždění je způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím.

O stavu vaši objednávky bude informován formou emailové zprávy na vaši adresu, kterou jste uvedli při registraci.

Většina zboží je stále skladem. Jelikož je náš nabízený sortiment tak obrovský, že naše skladové prostory nám neumožňují mít vše skladem, objednáváme atypické zboží a sortiment, který je u výrobců shodný na základě objednávky od zákazníka. Může nastat situace, kdy výrobci mají výpadek výroby či zpoždění dodávek, proto se může dodací lhůta značně prodloužit.

Dodací lhůta se považuje za splněnou včas, jestliže zboží bude připraveno v místě plnění k předání nejpozději poslední den sjednané nebo dodatečně sjednané dodací lhůty.

Na některé zboží, zejména použité, si vyhrazuje prodávající GOOD DEAL právo nedostupnosti a všechny objednávky jsou nezávazné. Nejsme schopni vykrývat všechny objednávky, zejména na použité oblečení z hlediska nedostupnosti všech velikostí. Děkujeme za pochopení.

13. Zrušení objednávky ze strany zákazníka

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.
V případě, že si spotřebitel přeje dle předchozího odstavce odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů, kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy ideálně s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz.
V případě, že kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboží vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboží, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání zboží nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.
Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:

  • poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy
  • dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy
  • dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele
  • dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu
  • dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím
  • opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů
  • dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit
  • dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal
  • dodávce novin, periodik nebo časopisů
  • ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu
  • uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby
  • dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy

Kupující může zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována. Zrušení je možné provést elektronicky e-mailem na info@good-deal.cz nebo telefonicky na 725 32 36 32. V případě, že zásilka iž byla expedována, má prodávající právo požadovat po kupujícím náhradu ve výši 200,- Kč. V takovémto případě je nutné ze strany prodávajícího doložit skutečnost, že zásilka byla expedována.

14. Zrušení objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v následujících případech.

  • objednané zboží není skladem nebo se již nevyrábí či nedodává nebo je dlouhodobě nedostupné a nelze je nahradit jiným modelem
  • objednanou velikost použitého zboží není možné sehnat
  • cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena a kupující toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje

V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato vrácena v hotovosti nebo převedena na jeho účet v nejkratším možném termínu.

15. Reklamační řád

Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).

Spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Prodávající je Ing. Navrátilová Jana, Nám. Míru 19, Náměstí Míru 19, Heřmanův Městec, 538 03. IČ: 03060560 DIČ: CZ7560235573

Zákazníkem našeho obchodu / internetového obchodu je buď Kupující spotřebitel anebo Kupující podnikatel, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

  • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Práva z vady zboží

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.

Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.

Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Prodávající neodpovídá za vady zboží, na které kupujícího upozornil. Kupující koupí zboží označeného jako zboží „použité“ či „jako nové“  bere na vědomí, že předmětné zboží může být zbožím použitým a dlouhodobě skladovaným, jelikož se jedná o zboží ze starších vojenských zásob. Zboží, které není nově vyrobené, může mít vady, které výše uvedenému odpovídají, a proto je zboží prodáváno za sníženou cenu. Toto zboží může mít tyto nedostatky: nepevnost, poškození celistvosti, vady způsobené skladováním, opotřebení jednotlivých částí, odlišná barevnost, nesprávná konzistence, prošlé doby min. trvanlivosti, neúplnost souboru zboží apod., což kupující převzetím zboží akceptuje.

Lhůty

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží Zákazníkem. Záruční doba pro Kupujícího spotřebitele činí 24 měsíců, avšak pro Kupujícího - podnikatele, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba pouze 12 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční doba.

Záruka se nevztahuje na zánovní (dlouhodobě skladované, nepoužité) či použité zboží, které je v textu označeno jako „jako nové“ či "použité" či „dlouhodobě skladované“.

Ostatní

Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na

  • na mechanické poškození výrobku, či úmyslné, nebo neúmyslné vady způsobené neodborným či nepřiměřeným zacházením kupujícího popř. třetí osoby
  • opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním
  • zboží prodávané za nižší cenu kvůli vadě, pro kterou byla nižší cena ujednána
  • zboží, které bylo opravováno
  • používáním výrobku v podmínkách, na které není určeno
  • vady způsobené neodvratnou událostí
  • opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci.

Na žádost spotřebitele je Prodávající povinen poskytnout spotřebiteli písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat Kupujícímu doklad o zakoupení věci (fakturu), která musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu Prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, Prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.

Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací Kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.

Vyřízení reklamace

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat Prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží, a to včetně veškerého příslušenství, a označí zásilku příslušnými symboly.

Abychom dosáhli Vaší plné spokojenosti, nabízíme zboží, u kterého jsme plně přesvědčeni o kvalitě. Pakliže se přesto vyskytne důvod k reklamaci, postupujte prosím podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.

Poškození vzniklé přepravou zásilky:

Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky, případně převzít zásilku s výhradou – nutné sepsat s kurýrem ihned při převzetí. Pokud i přesto kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka poškozena, je povinen neprodleně informovat prodejce na emailu: info@good-deal.cz (uvádějte: jméno, č. objednávky/faktury/účtenky a popis poškození). Reklamační oddělení zajistí co nejrychlejší výměnu.

 

Reklamace v záruční době

Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté, co vady zjistil.

Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené běžným používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci.

Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30 kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží.

Postup při reklamaci

Kupující osobně či přepravní službou dopraví na své vlastní náklady zboží spolu s kopií faktury či paragonu a záručního listu (pokud byl vystaven) na níže uvedenou adresu:

Ing. Navrátilová Jana

Nám. Míru 19

Heřmanův Městec

538 03

Provozní doba reklamačního oddělení: po osobní, telefonické či mail dohodě (tel. 725 32 36 32, info@good-deal.cz) v době od Po-Pá 9-16h

Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nepřebereme.

K reklamovanému zboží nezapomeňte přiložit kopii faktury nebo paragonu a záruční list!

O zahájení reklamačního řízení bude zákazník informován na e-mailové adrese uvedené při registraci či telefonicky, případně bude vyrozuměn osobně.

Při reklamaci obuvi

  • je třeba předkládat (zaslat) obuv kompletní
  • suchou
  • řádně vyčištěnou a zbavenou všech nečistot
  • odstraněnou od všech hygienických závad

Vážení zákazníci, prosíme, abyste si nepletli dva různé pojmy a to záruční doba a životnost výrobku. Životnost je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba.

16. Výměna a vrácení zboží

Naším cílem je Vaše plná spokojenost s výrobky, které jste u nás zakoupili. V lhůtě 30 kalendářních dnů má kupující možnost výměny zboží za jiné. Lhůta se počítá ode dne převzetí zboží kupujícím (při zakoupení) do dne převzetí zboží prodávajícím (při vrácení).

Náklady na výměnu zboží nese kupující dle sazebníku přepravce.

Možnost vrácení se nevztahuje na:

  • použité zboží (z výprodejů armádních skladů a přebytků)
  • spotřební materiál (lana, podpalovače, apod.)
  • zboží, které podléhá autorskému zákonu (knihy, CD atd.)
  • zboží, které obvykle není skladem a bylo objednáno pro konkrétního zákazníka
  • zboží, které vykazuje závadu (v tom případě je nutné postupovat dle reklamačního řádu)
  • nové zboží, které jeví jakékoliv známky použití
  • zboží bez příslušenství

Jednotlivé zboží z akcí, kde je snížení ceny jedné položky podmíněno nákupem dalšího zboží (vrátit lze pouze celou skupinu zboží).

Postup při vrácení zboží:

  • Kupující osobně či přepravní službou dopraví na své vlastní náklady zboží spolu s kopií faktury či paragonu na adresu Ing. Navrátilová Jana, Nám. Míru 19, Heřmanův Městec, 538 03.
  • Pokud použijete přepravní službu, zašlete balík obyčejně nebo jako cenný. Zásilky na dobírku nebudou námi přebrány.
  • Při zasílání zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost.
  • Kupující má právo na vrácení ceny zboží do 14ti dnů, pouze pokud je zboží ve 100% stavu a nejeví známky použití.
  • Po obdržení kompletního a nepoškozeného zboží včetně originálních obalů a příslušenství a všech výše zmíněných dokladů vrátí prodávající kupujícímu částku v hotovosti nebo převodem na účet.

Prodávající se zavazuje uhradit částku na účet do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.

Provozní doba Oddělení vrácení zboží Po-Pá 9-15h

V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.

17. Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty a telefonní číslo (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy, pro účely vedení uživatelského účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu.

Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.

Po uskutečnění objednávky, bude předán e-mail zákazníka společnosti Allegro Group CZ, s.r.o pro zaslání hodnotícího dotazníku v rámci služby portálu Heureka "Ověřeno zákazníky". Na uvedenou e-mailovou adresu bude v průběhu 10 dní od nákupu zaslán odkaz na dotazník, ve kterém může zákazník hodnotit kvalitu služeb a produktů, s čímž kupující výslovně souhlasí.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.

Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.

18. Závěrečná ustanovení

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzením jako uzavřená smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence a její stav je přístupný kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření.

Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedenou v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. února 2017.